Att känna tacksamhet är att känna sann lycka!

Alla har vi väl någongång känt oss Tacksamma, hedrade över att få känna den dära känslan.



En dag när benen inte orkar bära än längre, man ser allt svart som om dagen också vore natt.
Du finner inget hopp och ingen lust, dina läppar formar sig till en sorgsen pust.
Dina kinder är blöta av alla dess tårar, hjärtat det lider och alla orden och känslan sårar.   

Med dessa ord vill jag helt enkelt bara bevisa att trots att jag känt mig på detta sätt, så ska jag vara tacksam över mina fina vänner som jag har. Dem som har hjälpt mig upp, och visat att allt går bara man vill. Det viktigaste är att aldrig någonsin ge upp!

En tid hit och dit visar inte vad man känner, utan det hela handlar om stunden, att man ska ta vara på den som om den vore den sista tillsammans.

Jag vet att jag inte är världens bästa människa vad det gäller att passa upp och fixa hit och dit, men huvudsaken är att man försöker.

Det som jag vill komma fram till och förmedla till er alla är att träffa man någon bara få minuter så sätter det värde, det är inte hur lång tid man träffas utan att man träffas!. Helheten som gör att man får se varandra och känna sig lycklig för det man verkligen har, att man så tar vara på det.

Jag är otroligt glad och uppskattar verkligen er mina vänner, utan er, Aldrig!

En ledande hand, ett lyckligt skratt, En trogen lycka och glädje.

Jag kan verkligen skatta mig lycklig för att ha er vid min sida och är lycklig för att just ni finns! ♥

Varma kramar Ella ♥

Ta hand om dem som står er varmt om hjärtat



Kommentarer
Postat av: S

Naaw vad du är gullig, blev jätterörd nu verkligen! Finner inga ord för min lycka över att ha funnit en så underbar vän som dig<3

2009-09-08 @ 00:17:27
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: My

Jag är lycklig för att du finns och vår vänskap värderas väldigt högt. Du gör mig till en bättre människa, och utan dig skulle inte mitt liv vara lika betydelsefullt. Jag anser inte att du inte passar upp. Du finns där för mig när jag behöver, men ibland måste man ta hand om sig själv i första hand.♥ tack för att jag får vara din vän, det betyder mer än du tror, Ella <3

2009-09-08 @ 23:13:59
URL: http://yssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0