Bättre sent än aldrig...

Inte skrivit på ett tag men haft så mycket att göra så glömt bort bloggen lite, men självklart har jag inte glömt er. Tänkte börja med att skriva lite förra om helgen, vet att det var längesen men som sagt bättre sent än aldrig.

Det har varit Augistifest i Norrköping och allvarligt talat så anser inte jag att det är lika viktigt längre. Vist är det mysigt med fyverkari och allt detta men det blir så ut tjatat eftersom det just är samma sak år efter år. Men det är ju trots allt norpan man bor i så man kanske inte ska ha för höga förhoppningar eller förväntningar.



 Danne var gullig och bakade till oss och jag och sanna hade nog aldrig trott att chokladrutor kunde smaka så gott
 Jag måste erkänna och säga att dem var väldigt goda så det blir ej sista gången du får bjuda på dem. Har självklart bild bevis :)


En annan sak också Tack Danne för att du satte ihop mitt skåp, hade aldrig klarat det utan dig.  :). Har även bild på hur det blev.





Kram Ella ♥









Kommentarer
Postat av: S

Tummen upp för Ella som bloggat. Vi har verkligen haft helt underbara stunder så att man inte hinner dokumentera det vid rätt tillfälle<3

2009-09-01 @ 18:14:27
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Danne

Jaa, hur ska ni klara er utan mig? :P

2009-09-02 @ 14:49:39
Postat av: My

Åh, mockarutor är verkligen gott!! Ännu bättre när någon annan bakar:)

2009-09-03 @ 12:42:45
URL: http://mysan207.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0