Det blir inte alltid som man tänkt sig...


Hade tänkt mig att inte skriva blogg på ett tag... dels för att rensa mina tankar på annat sätt men också för att ni skulle slippa läsa hjärtekrossande inlägg.

direkt när jag hade skrivit detta inlägg fick jag mina vänner direkt på mig, de tyckte att jag skulle fortsätta skriva även fast att jag bara skriver om tråkigheter. De ansåg att det inte alltid kan vara bra och är det så att man mår dåligt måste man se till att få ut allt det som finns inom än. En vän till mig sa- det spelar ingen roll att jag gråter varje gång jag läser din blogg, jag vill ändå inte att du ska sluta skriva.

Jag måste även med handen på hjärtat säga att det har vart svårare nu med allt när jag inte haft bloggen som en extra hjälp för att lätta mitt hjärta. Jag har stängt in mig själv på något sätt och gjort mig mer och mer förvirrad på saker och ting. Jag vet så väl att det jag känner inom mig att det måste komma ut på något sätt för det gör bara ondare om man bär på det.

Jag vet hur ont det gör att se tillbaka på bilderna
jag vet hur ont det gör att se tillbaka på minnena
jag vet hur ont det gör att du inte finns här
jag vet hur ont det gör att vara så fruktansvärt kär
Jag vet hur det känns att sakna
jag vet hur det känns att ur drömmen vakna
det finns hopp och tro att en dag finna vägens bro

Vart har den där livsglädjen försvunnit, kan någon hjälpa mig att finna den igen?!




Jag saknar att sakna



Kommentarer
Postat av: Sanna

jotack det ska gudar veta att det inte blir...tur att vi har varann iallafall<3

2010-04-21 @ 23:52:50
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0