Det gör så fruktansvärt ont!



Saknar att ligga bredvid dig i soffan, se en bra film och bara vara...Se i ögonvrån hur du sakta sluter dina vackra ögon och somnar så sött som bara du kan. Väcka dig egenom att kyssa dina mjuka läppar och krama om dig med all värme och kärlek.


Saknar att titta intensivt på klockan, och känna pirret i magen när man vet att man skulle träffa underbara du.
Räkna ner varje sekund och bli lite extra glad för varje minut som gick...När du till slut kom och det fanns bara du och jag och den enorma lyckan vi fann tillsammans. Krama om dig sådär hårt på ett sätt att bara vara din, pussa dig och viska i ditt öra hur otroligt mycket Jag tycker om dig!



Det var du som fångade mitt liv och den dagen du kom in mitt liv satte du värde på allt , Jag saknar helheten du gav mitt hjärta.



För du finns inom mig
Du finns i mitt hjärta
Du finns i min själ
Du finns överallt inom mig
Nu och för evig tid
Du finns här inom mig alltid




Kom ta min hand här finns jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0