Elmia 2010

Så himla skönt det var att komma bort ifrån allt för en stund...


På fredagen kom vännen cissi och hämtade mig med sin ubersnygga golf! :). Vi begav oss då vidare till Norrsholm för att hämta lite grejer och sedan vidare till Habo till hennes sambos syster, där som vi skulle sova. 

Lördagen morgonen började redan klockan 6 för min och cissis del, vi åt frulle och drack kaffe sen sminkade oss och drog iväg till A6 för att hämta biljetterna. Åkte och tvättade bilen innan, himlans så fin den blev! :). Cissi tävlade och vann, så stolt över gumman! :). När Elmia stängde blev det att glida runt lite och så... kvällen slutade riktigt bra, bättre än förväntat! :)

Söndagmorgonen blev det sovmorgon, det behövdes vill jag lova... Åkte in till Elmia med Cissis sambo, för cissi var tvungen att åka innan oss. Bara så att ni vet så har hennes sambo också en riktigt fin bil, en golf VR6 T och den är lila!. Cissi tävlade idag också och vann gjorde hon med! :). 


   
Cissis pärla Volkswagen Golf VR6


 
Älskade, älskade bil... en riktig Ella bil, blev totalt förälskad!


En rosa bil bara för min underbara vän Sannas skull! <3


 
Jag och Cissi i den härliga solen :)

Tack för denna otroliga helg med er alla, träffat massor av trevliga människor :). En sak är säker att detta kommer absolut att göras om! 

Borta bra men hemma är alltid hemma... home sweet home <3

Hoppas att ni har haft en underbar Påskhelg.  


Kommentarer
Postat av: Sanna

Wiiee för my pinky car :D Du är ju för söt gumman<3

2010-04-06 @ 00:25:40
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Ella

Lovade ju att jag skulle ta kort på en rosa bil bara för din skull!:) Du är för himlans underbar och vacker min vän <3 Jag Älskar Dig!

2010-04-06 @ 00:55:02
URL: http://ellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0