En dag med vännen Ida <3


Igår åkte jag till Linkan för att möta min kära vän Ida, hon visade lägenheten och sedan gick vi till stan:).

innan vi skulle gå letade ida som en tok efter sin väska, men kunde verkligen inte finna den någonstans... hon kom fram till att hon hade lagt den i bilen. Snäll vän som man är säger man att jag kan bjuda dig på fika eftersom att hon hade plånboken i väskan. När vi kommer till automaten och jag ska ta fram mitt kort ligger inte det i plånboken... får panik och börjar tänka vad jag kan ha gjort av det, inser ganska snart att det ligger i min andra jacka. Så där stod både Ida och jag utan bankkort...kan säga att det var tur att jag just igår hade en 50 lapp i plånboken, brukar annars inte ha lösa pengar. Så 50 lappen räddade oss så vi fick en glass ifrån pressbyrån!  :)  Som sagt bättre än inget alls.

Satte oss på en bänk i den underbara solen och njöt av glassen och skrattade av full glädje, ja som sagt det ska vara Ella och Ida när det händer något sådant :). Men livet är ju fullt av överraskningar sägs det ju....

Fick fina ljusstakar och en tröja av min vän också, så rar är du! :) Stort tack

Glad att du finns i mitt liv Ida, bästa du! <3


Söndagen kunde inte ha slutat på ett bättre sätt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0