Gräset är grönare på andra sidan



Idag skulle vännen sanna och jag äta mat och fika med Mats :)... Vi ringde när vi stod utanför porten så att han skulle komma ner och öppna. När han kommer ner har han med sig Jolle och en stor ikea påse, både jag och Sanna blev fundersamma. Då säger han - Vi ska på picknick eftersom vi inte hann med det i måndags, så han hade fixat mat och sen bullar till fika, där kan man snacka om en riktig man! :)


Ville bara med detta inlägg Tacka vännen Mats som var så himla rar och även säga att det uppskattades till tusen! :) den stunden när vi satt där i solen och man umgicks med fina vänner som man har så himla roligt med kände jag känslan av livsglädjen smygande... Tack! :)


Tänkte även länka Mats blogg- eftersom vi självklart gjorde ett videoinlägg också i det gröna! :)
http://toasitsen.blogg.se/ Titta och njut.

Tänk att man kan påverkas så positivt av människor runt omkring än, det är fantastiskt!

Jag ger dig min morgon
Jag ger dig min dag
jag ger dig mitt liv
Jag ger dig något som kallas Jag


Glöm aldrig bort att du är värdefull! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0