All or Nothing


Nu känner jag att det har blivit lite mycket tråkigheter i min blogg, men det är just för att jag inte känner samma glädje längre...Jag är inte samma glada lyckliga tjej, men jag hoppas jag hittar tillbaka till den vägen inom kort.



Känner inte att jag kan glädja andra som jag vill med min blogg, så då anser jag att det är dax för att låta bloggen få vila.

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst mer om hur mitt hjärta känner, men det skulle ändå bara bli ord om hur ont smärtan bränner!






I don´t wanna have a broken heart



Kommentarer
Postat av: Sanna

Gumman. Det är inget fel med att skriva av sig det man känner, det är ju din blogg och visst det går perioder då bloggen är inte så glädjerikt och ibland så oerhört mycket lycka,kan jämföras med det verkliga livet som är rena bergodalbana. Du gör mig alltd lycklig. Kom ihåg det!

Älskar dig! Puss<3

2010-04-18 @ 11:01:32
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Ella

Väldigt kloka och fina ord min älskade vän! Tackar dig djupt för att du just värmde mitt hjärta. Jag vet att livet går upp ocn ner, men med tanke på att det bara vart neråt nu så kände jag att nae nu får det vara nog ett tag!... Jag vet att jag mår bäst av att skriva av mig, men får finna ett annat sätt att lösa det på. Tack för du finns Sanna för att du gör min vardag möjlig och värderik! <3 Jag Älskar Dig. Massovis av pussar och kramar

2010-04-18 @ 19:29:52
URL: http://ellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0