Always look on the bright side of life!


Vaknade för en stund sen, tog en regäl sovmorgon eftersom jag haft en orolig natt...men så är det ibland. Snart blir det att bege sig iväg för att jobba :).

Min älskling kommer hem idag också, så imorgon blir det att äntligen få träffa honom igen! Klart att jag har överlevt men gud vad han har vart saknad! ♥


Snart är det torsdag, vilket innebär sommarkonsär med vännen My. Det ska bli riktigt trevligt, speciellt med en sådan fin vän som henne! ♥

Hoppas ni haft en bra helg annars, ta hand om er.

Livet mäts inte i antalet andetag vi tar,
utan i de ögonblick som får oss att tappa andan.



Kommentarer
Postat av: Mysan

Vad gullig du är <3 Kommer bli underbart, som jag längtar :)<3 Du och jag och bra musik, kan det bli bättre :)

2010-08-01 @ 12:31:24
URL: http://yssan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag saknar ord för ditt mej! Är så himlans lycklig som har dig i mitt liv och att du finns där för mig i alla lägen. Jag älskar dig och alla dina underbara omtänksamma sidor. Nu har jag skickat ett lång mejl till honom om precis vad jag känner för honom. När man väl finner en bra människa och faller för honom så ska han plötsligt flytta. Skrev bland annat detta till honom"jag inte är redo att släppa dig så här även om jag måste och det gör så ont i mig. Du får må bra på ett sätt som ingen annan fått mig. Du är helt underbar person" Han kommer bli rörd av det och hoppas jag får svar snart.



Tack Ella för allt du givit mig hittills och kommer att ge<3

2010-08-02 @ 10:32:07
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Syvertine

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-04-26 @ 13:43:32
URL: http://syvertine.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0