Firandet av min kära mor! ♥


I lördags firade vi min älskade mor som fyllt år :) Det blev en väldigt lyckad dag med skratt inte alls långt borta. Jag hade bakat kärleksmums och gaffelkakor och de gick åt kan jag säga, min mor bakade arraksbollar så goda så!.

Bjuder på lite bilder


 Snörgåstårtan som är så god

  
Kärleksmums                        Gaffekakor                  Arraksbollar             

 
           
Min älskade pojkvän      Texas                    Mitt Gullefjun och jag

Min mor uppskattade dagen och det syntes att hon uppskattade min prestent :). När jag var hemma hos mor och far hittade jag bilder på mig överallt...undrar om de saknar mig hihi. Ville helt enkelt bara få sagt att jag känner mig  speciell  att få vara på bild på så många ställen i deras lägenhet. Saknar dem också ibland, nu när vi inte bor under samma tak längre. Speciella älskade föräldrar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0