Partylite som gäller!


Vart en väldigt hetsig natt, blev till att jobba över massa med timmar...så sömn har inte vart prio 1 på schemat.

Sitter nu och väntar på mina vänner och bekanta, idag är det nämnligen partylite som gäller och jag är värdinnan :). Ska faktiskt vara duktig och tänka på ekonomin denna gång och inte handla ljus för 6000  :D.

Sen måste jag även tillägga att nu är det bara idag och måndag sen får jag äntligen träffa min underbaring :). Han är så himla saknad, men som sagt viktigt att kunna vara ifrån varandra också, känna lite extra på saknaden.

Hoppas att ni haft en alldeles underbar helg :)



Åka utomlands vore ju inte fel...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0