Detta gjorde min dag! ♥

Kommer hem ifrån skolan trött och helt slut efter alla läxor och inlämningar hit och dit, men som äntligen är över nu :).

Så fort jag öppnar dörren ser jag en lapp och jag börjar le och känner mig alldeles varm inombord. Går vidare in i lägenheten och där finner jag fler lappar, går där och småler och tänker- säger högt jag har världens bästa pojkvän. ♥

   
   

Jag känner mig som världens lyckligaste :D

Jag är så himla tacksam för att min älskade pojkvän gjorde min dag, nu vill jag bara att han skall komma hem så vi kan ha pusskalas och njuta av våran enorma kärlek till varandra ♥

Detta betyder så himla mycket för mig och jag blir så berörd och har svårt att finna ord för det. Jag är väldigt lycklig och kär, jag älskar min kära christofer enormt mycket! :)

Tack för att jag får finnas i ditt liv, vara betydelsefull och älskad av dig. ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va gulligt!

2010-12-10 @ 20:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0