En lördag av det bästa.


Idag blev det ingen sovmorgon för mig inte, hade tid för att fixa naglar på Skin and Beauty klockan 10. Jag måste även säga att jag är toppen nöjd med dem, de passar som jul som till nyår. Nu har jag även mina egna naglar utan förlängning vilket är skönast, dock är de inte jättelånga men ansåg att jag inte ville ha det denna gång alltid roligt med variation :). Denna gång gav jag mig på kolsvarta kanter med glitter på och som sagt ett väldigt lyckat resultat som jag stortrivs med.



När jag väl var hemma fixade jag och donade lite här hemma, medan älsklingen var hos svärföräldrarna. Vid 3 kom mina älskade föräldrar hit, vi fikade och hade det kanon trevligt :). När de åkt ställde jag mig och gjorde kasslergratäng, så mumsigt så.


Nu blir det snart lördagsmys med min älskade sambo ♥



Största av allt är kärleken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0