Julen ♥


Jag har inte hunnit skriva blogg haft annat och göra, men bättre sent än aldrig :)


Har verkligen haft en underbar jul med familj, släkt och underbara vänner och min älskade sambo med familj ♥

På julaftion var jag hemma hos min älskade pojkväns familj och släkt :). Där bjöds det på väldigt god mat och självklart trevligt sällskap som alltid. Fick träffa Christofers moster och man för första gången och måste säga att de var himlans trevliga :). När jag är med min älskades familj/ släkt så känns allt så naturligt, som att jag passar in och att det skall vara så. När man är med dem är skratten och glädjen inte alls långt borta, och man känner omtänksamhet och lycka.


Du är det vackra i mitt liv



Juldagen var det min älskades far födelsedag :), så vi åkte dit vid 3 och där var det smörgåstårta och fikabröd som jag hade bakat som det bjöds på. :) Det sägs ju att släkten är värst, vilket stämmer i våran släkt men ni anar inte vad jag älskar dem :).

Vill tacka alla underbara människor omkring mig för era fina presenter som ni gav mig, julklapp som födelsedag. :). Jag uppskattar det till tusen. ♥

Ett extra stort tack till min älskade föräldrar som gav mig en ipod som jag hade önskat mig, min älskade sambo gav mig då lila skal och lila hörlurar till :) och så mycket mer som han inte alls hade behövt ge men självklart uppskattar jag allt.

Det är inte mängden, utan det är tanken som räknas ♥


Hoppas ni haft en underbar jul med massor av kärlek och omtanke

var rädda om dem ni älskar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0