Julgodis :)


Idag efter skolan bestämde jag mig för att baka julgodis, och sagt och gjort :), hade det jättemysigt här hemma med ljus omkring och härliga jullåtar som spelades om och om igen.

jag bestämde mig för att göra nougatpraliner och ischoklad
tänkte slå in dem i fint papper och bjuda på som lite extra lyx.




Nu i helgen återstår det att göra pepparkakor och lussebullar, mums :) om jag känner mig själv rätt så blir det säkert lite mera julgodis också :).

Känner mig som en riktig hemmafru vill jag lova, vilket jag måste säga att jag gillar!

Imorgon är det redan fredag, förstår inte vart dagarna tar vägen- eller ska vi säga veckorna istället. Längtar för imorgon blir det stan och hitta massa roligt hoppas jag och sen självklart en latte på älskade expresso house :).

Sov gott fina du och dröm vackra drömmar.


Kommentarer
Postat av: daniella

oo fyy vad gott det där såg ut :) får man smaka?

2010-12-04 @ 09:24:01
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/
Postat av: Ella

Hihi självklart gummsan :) måste ses och fika snart tycker jag allt :)

2010-12-04 @ 09:27:52
Postat av: Sanna

Hemmafru ;)

2010-12-04 @ 23:29:02
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0