Kärlek och så mycket mer


Vad är kärlek?


en puss på kinden
se in i sin älskades ögon och avslöja lyckan med ett leénde
vakna på morgonen bredvid den man älskar mest av allt
Titta på klockan och räkna sikunderna tills man skall ses igen
laga mat och ha en romantisk middag med levande ljus
Skicka iväg ett sms där det står " med dig är jag lyckligast"
säga att idag tar jag hand om matlagningen för jag ser att du är trött idag

när ens bästa visar hur mycket man betyder
när en vän finns där
man sätter sig på ett fik och bara umgås

När ens mor och far visar lyckan över att man finns
när man ser sin mor och far stolta över en

När man hör någon säga orden Jag Älskar Dig




Kärlek är så mycket mer än bara det, störst av allt är kärleken ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0