Karln på Dressman!


Idag gjorde karln på Dressman min dag :D.


Frågar om jag kan få det inslaget
han tar fram en grå papperskartong
frågar om han har något fint snöre
han svarar- om du går till Lagerhouse och köper ett och lägger det i påsen så har du ett fint snöre.
jag och Erica börjar skratta
karln säger- hade vi haft snöre, hade det också vart grått som kartongerna och lapparna, det är liksom det nya svarta.
Då började alla 3 skratta, jag Erica och karln i Dressman butiken.

Tänk att en människa man inte ens känner kan göra ens dag, det är verkligen fascinerande om nått :)



Kom nyss hem efter att ha vart på älskade Expresso house med mina fina vänner Erica och Sanna ♥

Då var det söndag kväll igen, jippi måndag imorgon.

Ha en underbar kväll fina du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0