Tisdagen den 22 December


Sitter här i köket med levande ljus omkring mig, ska snart bege mig iväg för att jobba kväll.


Om det är något jag kan hata så är det denna jobbiga hosta som irriterar mig till tusen just nu :/. Jag är himla glad att jag inte har någon feber iallafall. Min älskade sambo är också förkyld, så nu håller jag båda tummarna på att vi får vara friska på Jul och Nyår.

Annars idag har jag träffat min underbara vän Erica hon var här så vi fikade och hon gav mig en tidig födelsedagspresent. Presenten berörde mitt hjärta och jag blev verkligen rörd, jag är så lyckans glad över att få ha en sådan fin som henne i mitt liv ♥ Änglar visst finns dem.

Kanske trots allt ska följa min mors godaråd och köpa hostmedicin eller Noskapin som har räddat mig förut.

Host host, hoppas ni är friska i denna vinterkyla.


Ta hand om er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0