Älskade mor ♥


Idag har det vart en sådan dag som jag verkligen uppskattar och värdesätter. ♥ 

Dagen började med att jag följde med mor för hon skulle fixa naglar och sedan efter det skulle vi fika tillsammans :).

Här är en bild på resultatet av mors urläckra naglar

Syns inte så jätteväl kanske, men de är röda med glitter i. Passade henne verkligen :)

Efter att mor min hade fått fina naglar begav vi oss vidare till Lindahls, där tog vi chokladtårta och kaffe :)


Vi satt ett bra tag där och bara prata om allt möjligt, så himla underbart.

Jag och min mor kom fram till att även fast att vi är så himla olika, så minsann är vi väldigt lika varandra i sättet som människor. Det var idag som jag fick se det synligt och svart på vitt som man brukar säga.

När vi satt där och pratade kändes allt så himla härligt, att få umgås med sin mor och bara få ha mor och dotter stund. Jag, min mor och far ser till att vi ses så ofta vi kan men stunden att bara få vara mor och jag det behövs det med, likaväl som det behövs far och dotter stund.

Jag är så himla glad för att jag har sådana fantastiska föräldrar som jag har, sådana människor som bryr sig och ger mig all den kärlek jag behöver.

Ett stort Tack till min älskade mor som gjorde min dag, detta får vi se till att göra oftare.
 

Jag älskar dig mor ♥



Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken fin dag ni fick tillsammans, sånna dagar behövs verkligen :)

2010-12-20 @ 22:05:00
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0