Vi är som barna.


Idag när jag vakna var det verkligen inte min turdag...

vaknade med feber, halsont och världens hosta så bestämde mig för att stanna hemma. Tog tempen för ett tag sen och den har sjunkit vilket jag är väldans glad över.

Ligger nu i sängen och känner mig som världens tråkigaste,, det finns så mycket jag skulle behöva/ vilja göra men just nu finns verkligen inte orken till det. Gick upp ur sängen för en stund sen och snabbt som den låg jag i sängen igen, så antar att sängen får bli min plats för resten av kvällen.

Vill fixa fint till sambon kommer hem, vill baka och lyssna på julmusik men så ska man bli sjuk och då skiter sig allt.

Det finns alltid något bra i det dåliga, i detta fall är de det älskade chokladkalendrarna. Erica min vän vet att jag verkligen vill ha en sådan varje jul för att det skapar julspänning plus att den chokladen är så obeskrivligt god. Så när hon var iväg hade hon köppt en till mig :). När min älskade sambo kom hem och såg denna så ville han självklart äta upp den eftersom han också älskar den chokladen men icke den är min. Sen när jag var här om dagen i affären kunde jag inte slita mig ifrån att köpa en till honom. så nu har vi en varsin vilket är toppen! :)



Jag minns när man gick i skolan och man hade en sådan i klassen, och man verkligen längtade tills det var ens tur att få öppna luckan och äta den goda chokladen. Vilka otroligt härliga minnen.

Så idag är det lucka 1 som gäller, har inte öppnat den än men kan lova att den inte alls kommer ligga kvar där länge till.

Ha en fortsatt trevlig onsdag, nu ska jag vänta tills min älskade sambo kommer hem och tar hand om mig som han är så rar och gör, vilket uppskattas enormt mycket. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0