Lycka är...

Att vara kär
Få vakna upp bredvid den som man vill dela livet med
Att hålla sin käresta i handen, och visa upp sig som världens lyckligaste

Att ligga och dra sig lite extra i sängen när man är som tröttast
Ta en varm dusch, och ro om sig själv
Att titta ut genom fönstret och se solen skina

När drömmar förvandlats till verklighet
Att le och skratta med sina nära och kära
Att få umgås och skapa minnen med sina vänner

Att få vara den man är och alltid lika mycket älskad

Vad Lycka är för mig kanske inte alls stämmer in på vad du anser är Lycka.
Vi anser och prioriterar olika, viket är bra eftersom vi alla är individer och har rätt att tycka olika.
Varje människa är unik på sitt eget lilla sätt.


Jag vet vad Lycka är för mig och det är något som jag värdesätter något så otroligt! ♥














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0