Minnena kan ingen ta ifrån mig!

Det är otroligt vilken trygghet man kan finna till endel människor. När man umgås dag in och dag ut och bara finner varandra mer och mer...Denna där glädjen att alltid finna lycka vid varandras sida. Tänk så många platser vi har vart på, så mycket som vi har gjort tillsammans på egentligen en väldigt kort tid.



Det har känts som om vi byggt upp ett familjeliv,en väldigt nära kontakt på ett speciellt och värdefullt sätt.

Det känns bara som bortblåst nu vilket verkligen är jättetråkigt! Jag önskar så att det kunde bli som det var förut. Jag vill tillbaka till den där sommaren 2009 då allt som hände var av glädje och massor av lyckorus. Ni kom verkligen nära inpå mitt liv och ni fanns så vid min sida och fick mig att le all the time...!  Bara tanken nu att det inte är samma sak får mig att känna en klump i magen, för sådana underbara människor som er vill man verkligen ha i stt liv. Jag kommer alltid att finnas för er,och alltid vara öppen för eran famn. Ni blev speciella i mitt liv väldigt snabbt och jag kan lova er med handen på hjärtat att ni alltid kommer finnas där. Minnena av våra otroligt härliga stunder kan ingen någonsin ta ifrån mig! <3  


 


Var glada för att just ni är speciella på erat eget sätt!
Ni är strålande tecken på vad lycka kan ge.



Kommentarer
Postat av: Sanna

naaw jag blev helt mållös när jag läser detta, så underbar du är!! Tack för de underbara gångna stunder som varit och vet att flera fina komma skall :D<3<3

2010-02-21 @ 23:37:37
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0