Ny start på det hela

Nu känns det skönt igen, har äntligen en data igen. Min laddare till datorn bara la av så vart utan data över mer än en vecka och det har känts så himla konstigt. Med tanke på att jag älskar att blogga och inte kunnat gjort det. så nu mina kära läsare är jag tillbaka! :) Kan säga att jag har fått en uppladdning till att börja skriva igen, kanske behövde lite space och vara ifrån allt ett tag.


Annars går det kanonbra i skolan och jag trivs fortfarande som fisken i vattnet. Nästa vecka är det sportlov och sen veckan efter är det dags för praktik, finally! :)

Det har hänt väldigt mycket på denna tid som jag inte skrivt så blir att uppdatera en hel del, men det är så det ska vara.  Nämnligen förra Fredagen var det klassmiddag på Harrys med mat och massa dryck, självklart dans och skratt också. Det blev en kanon lyckad kväll verkligen! Bilder kommer sen.  som sagt vi ska ju även göra om det, i sommar blir det grillmiddagar med sommardrinkar, så mysigt så.

Idag träffade jag även min kära mor och far, jag hade bakat blåbärspaj och gjort det fint tills de kom :). Vi satt ner och prata massa och det var riktigt trevligt. Jag älskar er så otroligt mycket! <3


Det var evighetssekunder tre korta andetag, hela livet vände vem valde inte jag
Jag hörde ord från mina läppar som aldrig vilat i min mun, tankar aldrig tänkta
som nya väggar i ett rum.
vem vänder vindarna, vem får mig att gå dit jag aldrig gått.
Vem tänder stjärnorna som bara jag ser i dina ögon.

Only you, Only you

Den där ljuva doften som du har
din otroligt fina personliget, du är alltid så rar
Tanken att du bringar lycka och liv
Ljusen vill jag inte tända, då brinner de ner
då försvinner du bara mer och mer
Glasen vill jag fylla med champagne och le glatt
och så innerligt önska dig min lilla skatt
Rosorna de hänger på sin plats och är så fina
jag är så lyckans glad för att de är just mina





Kommentarer
Postat av: Mysan

Härligt att du skriver igen :) Har saknat att läsa, eftersom du alltid är så klok vännen :D <3

2010-02-18 @ 08:50:13
URL: http://yssan.blogg.se/
Postat av: Molly

Du är faan den vidrigaste människa!!!

2010-02-18 @ 23:32:01
Postat av: Fanny

Skaffa dig en egen pojkvän och ge fan i andras..

2010-02-20 @ 16:59:10
Postat av: Ida

vad pluggar du för nåt? :)

2010-02-24 @ 16:12:05
URL: http://tabizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0