Sluta aldrig vara positiv...

var det en filur som sa till mig, tänk att det finns så smarta människor. Allt händer av en mening....man får helt enkelt försöka se det positiva i det negativa.



Dagen började inte alls som jag hade tänkt, kom försent till skolan eftersom en spårvagn hade spårat ur och fick vänta på bussen. I skolan kanske det inte heller gick som jag ville, men som sagt jag står för vad jag tycker och så är det! Allmänt var det en bra skoldag eftersom jag har så underbara klasskompisar:). Man lär sig något nytt varje dag.

När jag kom hem fick jag ett glatt besked! :) Jag är så stolt över mig själv! ....


Imorgon blir det att följa med en klasskompis hem, ska bli så trevligt så. ska bli underbart att få träffa hennes dotter också :)

Ni som känner mig vet hur jag blir när jag ser barn, ska börja le massa och busa med dem. Längtar själv tills man får känna känslan att vara mamma och titta på den vackra och tänka vilket mirakel! ♥

Bilden är tagen ifrån Google.


Livet mäts inte i antalet andetag vi tar,
utan i de ögonblick som får oss att tappa andan.



wonderful moments with you! ♥





Kommentarer
Postat av: Erica

Hihi.. vart får du alla fina ordspråk ifrån?! Jättefina:-) Puss på dig gumman<3

2010-02-03 @ 16:04:54
Postat av: Sara

Hej! Nej det kommer nog aldrig bli bra med min lilla ängel! Allt händer pga av en anledning från gud. Jag hoppas att han har fel i mitt verk just nu. Det är härligt att se att allt går bra för dig. Du får gärna komma och vara barnvakt till mina barn som du vill. Det härligt att se en så mogen tjej i din ålder. För dom flesta tänker bara på sig själv, men det gör inte du. Dina föräldrar måste vara riktigt stolta över dig. Det är mysigt att se att du börjar skriva om din käraste igen. Fint citat också: wonderful moments with you! Hoppas att allt är bra mellan dig och honom. Låt kärleken gro. Min dotter Alva hälsar // Sara

2010-02-04 @ 17:21:49
Postat av: ella

Ok så himla tråkigt att höra... jag hoppas på lycka för eran skull!. Jag blir generad av det du skriver och vet inte hur jag ska reagera, men det gör mig väldigt glad! :). Jag tycker absolut att man har rätt att få vara ego ibland beroende på vad det handlar om, men som sagt extra viktigt för mig är att andra mår bra också, älskar att ge andra glädje! :). Jo han är så betydelsefull för mig, det kanske inte alls är så bra som man tror men jag hoppas på det allra bästa och håller tummarna på att allt ska lösa sig. Kärlek är så himla viktigt att ha i sitt liv man mår så himla underbart och man känner sig så levande på något sätt :). Det är lite skrämmande men för mig känns det som om vi känner varandra just för att vi kan vara så öppna emot varandra,det måste ju resultera i något bra. Hälsa så mycket tillbaka till Alva, och ge henne en kram ifrån mig :).

2010-02-05 @ 08:55:49
URL: http://ellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0