En Fredag i all sin glans!


Igår var det en riktig trevlig fredag, i skolan gick det bra som vanligt. Hade prov på morgonen och sen till Lunch blev det att gå med brudarna till god vän och äta mat. Alla beställde planka, och det var riktigt gott måste jag säga, jag som aldrig har ätit det förut. Vi kände att vi kunde unna oss lite, det är viktigt att kunna ha lite vardags lyx också :). Det är ju nämnligen så att vi i klassen inte kommer ses nu på hela 7 veckor... det känns verkligen tråkigt måste jag säga. Men som sagt vi ska se till att ses och fika och snacka skit ändå :D så det kommer bli toppen!

Senare på kvällen så blev det att köpa med sig godis, eller min far betalade ;). Fick namnsdagspresent av mor och far 150 kr och sen två triss lotter som jag just nu kom på att jag inte har skrapat, får se till att göra det. När godiset var färdighandlat blev det till att åka till min älskade vän Sanna, vi såg lets dance och bara umgicks :) Hon är en riktig go tjej min lilla sockerpärla! <3 



Jag är lite irriterad måste jag säga, hade ju skickat efter en adapter till min laddare, fick den igår och blev riktigt glad! När jag kom hem sen idag och skulle fixa med allt visar det sig att den inte alls passar... vilken otur man ska ha då!
Här kommer en bild på adapterna och även en godispåse fick den med i paketet, just för att pappa skällde ut dem och för att de var så sega på att skicka den... haha men vem tackar nej till gratis godis?! Gratis är alltid bäst!


Det kanske var en himla tur att jag köppte en ny data igår, köppte mig nämnligen en mini pc igår så nu sitter jag med den, och den funkar ju lika bra den! :) . 


Det är otroligt vad jag saknar min bästavän, det var så längesen sen vi sågs. Ser verkligen fram emot att träffas nu i veckan, prata massa om allt och bara umgås så som bara du och jag kan! :) Jag tänker på dig varje dag, Jag älskar dig Ida, du är så speciell för mig <3 Tack för att just du finns! 





   

Kommentarer
Postat av: Ida

Min bästa underbara vän vilka fina ord du skriver blir rörd <3. Längtar verkligen tills vi ses i veckan. Saknar dig Puss din B2 :D

2010-02-21 @ 00:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0