Some deep words




Nu är jag verkligen trött på denna kyla... Jag vill ha vår, frågan är om vi någonsin kommer få det?!
När man får ett litet hopp om att snön ska försvinna så kommer det bara mer, usch och fy säger jag bara.



Nae nu ska jag inte klaga mera känner jag... för att inte klaga tänkte jag byta samtalsämne....



Tänkte skriva om hur otroligt fascinerad jag är av att Sanna orkar vara min vän
Jag vill att när du läser detta att du ska till dig alla orden och känslan djupt in i hjärtat.

Det har gått dagar, månader och snart till och med ett år... och på så kort tid har du och jag funnit varandra
på ett helt speciellt och värmande sätt. Du och jag behöver aldrig tala om för varandra hur vi mår, för direkt när vi ser varandra så kan vi med hjälp av kroppspråket och känslan veta exakta känslan av vad den andra känner.

Vi förstår varandra och vi har även upplevt och vart med om lite lika saker i våra liv, vilket har gjort oss till den vi är idag. Det är nästan skrämmande hur nära man kan komma en annan människa på så kort tid, och även känna att det bara känns som mer än rätt.

Du finns verkligen för mig alla lägen, du har tröstat mig i dess stund när tårarna tog över min hela själ och kropp. Du har skrattat och glädjs åt min lycka, och givit mig ännu mera att känna lyckorus till. De stunder då jag inte alls är på mitt bästa humör har du ändå låtit mig få vara den jag är, men efter en stund har jag insett att det inte finns någon mening med att vara på dåligt humör.

 Du har aldrig kastat skit eller tryckt ner mig, inte ens när du vet att något sårar mig så... du har ändå funnits och vart min vän. självklart att man som vän ska få säga till vad man tycker, men som en äkta vän finns man där och ser man att ens vän verkligen skulle må bra av det och man ser lyckan i den andres ögon så får man försöka vara glad för dens skull... Om det inte är så att man vet att att man såras eller att det gör illa ens vän.

Jag blir alltid så himla glad när jag ser dig, när vi är med varandra så mår man alltid bra... Jag måste också säga att jag är glad för de saker du har gjort för mig som betyder så mycket nu och som jag värdesätter, i stunden när du gjorde det ville jag skrika och vara arg på dig... men det är nu som jag inser att jag är glad över att jag har en sådan vän som dig som är så tapper och har tålamod för mina känslor och tankar.

Med dessa djupa ord vill jag helt enkelt TACKA dig för att du är den du är, för att du finns!

Du är en av solens strålar som ger mig styrkan till att hoppas, tro och önska

Jag Älskar Dig Sanna, och är så tacksam för att få ha dig som min vän

Jag hoppas du förstår nu hur mycket jag uppskattar dig och hur mycket lärdom du ger i mitt liv <3



Ta hand om era vänner, de finns stunder då man inte alls kanske är glad åt allt de gör åt än... men tänk som så då att de gör det för din skull!


Varma kramar om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0