Min lilla bebis!

Tomt utan min goseplutt.

Jag saknar dig, det är nästan skrämmande att man kan sakna någon så! Du är som min lilla bebis för mig.



Min söta misse är hos mor och far några dagar nu och jag känner som sagt redan en tomhet!


Ingen som snor mina mackor, eller vill hoppa upp på diskbänken för att då tro att man får något.
När jag kom idag var det ingen som jama och ville komma upp i famnen för att få kel
det var ingen som kom och la sig bredvid mig i soffan
Ingen som kryper upp i sängen bredvid och gosar in sig
Ingen som väcker mig på morgonen på altid samma sätt (först trampa, jama och sedan snutta på håret)

 

Världens bästa Mysak <3






Kommentarer
Postat av: Sanna

naaw så gulligt, bra sammanfattat!:D älskar mitt gudbarn<3

2010-02-23 @ 21:36:59
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0