När drömmar är bättre än verkligheten!

Samtidigt må dåligt men även vara lycklig på något konstigt sätt... det är absolut inte lätt på något sätt.!

Att på så kort tid komma nära någon så, sen att bara på lika kort tid har allt blåst bort, som ett visset löv.

Jag tänker inte säga att Jag hatar dig, för jag är inte den som använder så hårda ord... men att säga att jag är besviken det tänker jag inte ljuga om.

Jag tog till mig alla dina ord, dina känslor och mina känslor som kändes som en helhet! Det skrämmer mig så jävla mycket att något så vackert kan bli så fult.

Att höra efteråt att det har bildats två olika historier och två olika sagor, det känns som sagt inte alls kul... men som sagt Livet är hårt ibland!. Det enda positiva i det här att man har lärt sig något igen, man har vuxit och fått inse att saker och ting är inte lätt och blir inte alltid som man tänkt sig.

Jag är ledsen och finner inga direkta ord, det är svårt att förklara... ett tomt skal utan dess innehåll, ja helt enkelt en tomhet som kryper inom mig och inte finner svar till något.

Att lägga ner hela sin själ och hela sitt liv, för en önskan... inte finna något tecken på några sätt utan bara tomma meningar och hoppas på något som inte alls egentligen finner någon sanning.

När man verkligen tror på att gnistan finns, och man hoppas så... för hoppet får man aldrig glömma bort! Det visar sig ändå att man hade fel och att allt bara var en dröm.

Jag är besviken, det är jag verkligen men vill inte klandra någon.

Men jag har insett att det är inte alltid så bra som man själv uppfattar att det är...Jag är rädd, det är jag verkligen!

Life is what you make it!



Kommentarer
Postat av: C

<3

2010-02-25 @ 12:35:06
URL: http://corinnnel.blogg.se/
Postat av: Mysan

Finns för dig <3

2010-02-25 @ 21:00:54
URL: http://yssan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag önskar att jag kunde gjort det ogjort!

2010-02-26 @ 19:00:14
Postat av: Ella

Allt blir vad man gör det till!

2010-03-04 @ 13:29:13
URL: http://ellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0