Jag har varit där förut och jag är van...

Jag önskar så att jag fick vara lycklig, för en stund sedan hade jag känslan... det fanns hopp och så enorm lycka men tänk så otroligt fel man kan ha.

Den känslan som finns inom mig nu bränner så starkt... man försöker hela tiden att kämpa sig upp men ändå så dras man bara mer och mer ner. Om det är så att man ändå kan finna ett ljus, så släcker man det oftast själv för man inte tycker att det ska vara så, det är helt enkelt inte rätt!

Jag vet att jag gör mig själv illa av att bara tänka på det, men jag vet inte hur jag ska bete mig åt...det gör så ont!

Det är jobbigt att bära allt inom mig, jag skulle vilja få ut allt och bara skrika...



Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer
försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser




Kommentarer
Postat av: Mysan

Jag vill inte att du ska må dåligt :( Tycker du ska skrika ur dig allt om det är vad du vill, det kanske hjälper lite. <3

2010-02-28 @ 21:18:51
URL: http://yssan.blogg.se/
Postat av: Cia

Gumman, låter inte bra :( Hoppas du träffar på en person som har lika mycket hjärta och kärlek i själen som du har <3 Det är du värd :) Kram

2010-02-28 @ 22:12:51
Postat av: Cia

Gumman, låter inte bra :( Hoppas du träffar en person med lika mycket hjärta och kärlek i själen som du , Det är du värd ! :) <3

2010-02-28 @ 22:14:24
Postat av: Ella

Tack för era värmande och fina ord! <3 Kramar om er

2010-03-02 @ 21:44:21
URL: http://ellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0