Att det ska göra så ont att sakna

Tiden går men oavsett hur längesen det var som du lämnade oss, desto mer finner jag saknaden!

Att ha någon så nära inpå livet och känna så mycket lycka för den personen, och sen bara för en kort stund kan man inte finna det där igen.

I vissa stunder önskar jag så att jag fick hålla om dig igen, att jag fick visa min uppskattning till dig! Du kommer alltid att finnas till liv för mig, du lever i mitt hjärta och i min själ.

wherever you are i hope your life is good...


Du är min vackra ängel, min älskade mormor ♥


Saknaden kommer alltid att finnas. Man lär sig bara att se ifrån ett annat perspektiv, att glädjas av den stunden vi fick ha tillsammans, den stunden jag fick visa hur speciell du var. Känslan är inte som ett blödande sår längre, utan mera som ett ärr och ett ärr bär man runt på hela livet speciellt om ärrett har satt sig på hjärtat.


Jag Älskar Dig och det kommer jag alltid att göra, alltid världens bästa mormor!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0