Bara för att jag älskar er så!

Var och fikade hemma hos mina kära föräldrar idag, och jag måste en gnutta erkänna att jag saknar dem något så enormt mycket nu när man bor eget.

Min alldeles underbara mor kom alltid in i mitt rum innan det var dags att sova för att krama om mig och säga godnatt... nu får man istället säga godnatt till sig själv...inte alls lika underbart!

Min genomgoda far som fanns så vid min sida, och alla knasiga skämt om både det ena och det andra. I stunden var jag väldigt irriterad på honom för att han hela tiden skulle vara rolig, men nu med handen på hjärtat så saknar jag hans små skämt hit och dit. Nu får man istället prata med sig själv och tänka lite på vad han brukade säga och sen småskratta lite.

Måste även pointera att det är underbart att bo själv, man får skapa sina egna rutiner och tider. Det viktigaste av allt är också att jag har vuxit som individ, bott själv i lite mer än ett halvår men så mycket som jag har lärt mig och fått sett med egna ögon, det är inte alltid lätt!

Men för att komma tillbaka till början så ville jag helt enkelt bara säga att jag saknar er mor och far nu när vi inte bor under samma tak. Tack för att ni är bäst och helt fantastiska föräldrar! ♥  Jag älskar er något så enormt.







Ta vara på era nära och kära, visa att dem är speciella för just dig










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0