Efter motgångar finner man medgångar

Snacka om att ha flyt...

Idag när jag och vännen Tina var ute och gick så ringer min mobil, det var ifrån komvux. De frågade om jag var lika intresserade av att börja plugga för i sådana fall fanns det en plats kvar. Gissa om jag blev glad, tro det eller ej men jag började gråta i telefon så hon i andra änden blev helt till sig och började skratta av lycka och jag likaså.

På andra sidan gatan står en tant och man bara ser vilken lycka det blev i henne när hon såg mig sådär glad och hoppade omkring och skrek. Hon sade även- vilken otroligt lycka och jag som var så glad skrattade och tittade på henne och sa jaaa!

Så nu känns det bara inte bra, nu känns det underbart! Ska äntligen få börja plugga till Undersköterska, så som jag har längtat! Ska jag vara ärlig så trodde jag inte att jag hade så stor chans med tanke att jag låg på 13 e reserv, men ibland ska man allt ha tur :).



Mitt motto som jag ska kämpa egenom eld och vatten för!
Sluta tro och hoppet dör
Våga tro och allt är möjligt!



Ta hand om dig fina du.


Kommentarer
Postat av: Daniella

grattis :)

2010-01-13 @ 21:40:58
URL: http://daniellagoretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0