Fasen vilken motivation jag har till detta!

Första skoldagen idag, haha det lät lite roligt! :) Men jag ser verkligen fram emot att börja plugga igen, tro det eller ej.

Ska ju som sagt börja Omvårdnadsprogrammet på Komvux och vi är inte en liten klass vill jag lova, över 30 pers så det lär nog ta ett tag innan man vet vilka alla är. Idag hade vi mest genomgång och massa annat prat, vi gick egenom lite Medicinsk grundkurs. Det tyckte jag ändå verkade väldigt intressant, så det ser jag fram emot.

Ja som sagt, jag ser så fram emot allt detta, en ny snart och en lyckad sådan!

V.9 börjar det roliga, nämnligen praktiken i 5 veckor :)

Jag känner så att detta kommer bli så bra, jag har motivation till tusen och kommer ge allt! :D

Nu eller aldrig....







Nu finns det bara en otroligt saknad! ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad glad jag är för din skull gumman!<3<3

2010-01-14 @ 23:10:02
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vem saknar duu??

2010-01-22 @ 23:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0