Lyckan kommer lyckan går...

Jag vet att allt blir vad man gör det till...


Jag vill tro och även hoppas... men ibland kanske man trots allt ska lägga undan den känslan.

Jag är så otroligt rädd, har nog aldrig vart så fruktansvärt rädd någonsin. Det finns så mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud, hur ska det bli? vad händer sen?... innerst inne vet jag att jag vill inget hellre. Hur kan något så underbart kännas så förbjudet?...det är inte alltid lätt men man lär sig av det och utvecklas något enormt mycket!






Tittar upp emot stjärnorna och viskar- lyckan kommer lyckan går.







Kommentarer
Postat av: Sanna

jag vet hur det är. Nästan som man säger "se men inte röra"..då man mer än gärna vill så innerligt!

Så länge du har mig och de andra i din närhet, klarar du allt! Älskar dig!<3

2010-01-12 @ 23:22:09
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Ella

Jo det är så det är, man vill så gärna känna på känslan men är samtidigt rädd för att göra det. Ja det vet jag också min vän, ni är mina solstrålar som finns för mig och ger mig den extra energin till att klara allt som jag någonsin vill. Det ska ni ha helhjärtat Tack för :) Ni är så sjukt underbara! Älskar dig Gumman min ♥

2010-01-13 @ 00:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0