Någon mer än jag som längtar till sommaren?

Just nu är det så kallt och blött och dant, så nu längtar jag verkligen till våren/ sommaren. Jag gillar snö det gör jag verkligen, tycker det är vackert och mysigt men nu känner jag bara att nu får det vara nog!


Slippa ta på sig dubbelt upp med kläder, och få frusna fötter och tår....



solen skiner och himlen är blå, vad skönt det är att leva då :)



Hoppas annars att ni haft en bra helg, det har jag nämnligen haft. Pluggat lite och träffat mina kära vänner, söndag idag vilket innebär Måndag imorgon! Yeees längtar till skolan massa! :)


Ta hand om er, och var rädda om det som finns i erat liv



Kommentarer
Postat av: Mysan

Längtar lite, samtidigt som jag tycker om vintern. får heller iinte glömma våren däremellan, varje årstid har sin charm! :D

2010-01-24 @ 18:50:21
URL: http://yssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0