oh hej Måndag igen :D

Sitter här i min längenhet och lyssnar på nostalgi...


Slutade skolan tidigt idag, redan vd 11.10 sen hämtade sötingen mig, åkte och käka och nu sitter jag här och är proppmätt :). 

Idag i skolan var det en rolig dag, vi disskuterade massa och såklart alltid som när man disskuterar så kommer man in på andra ämnen än dem man ska. Jag kan säga att vi pratade om förlossning- bloggar så ett väldigt brett ämnebyte, men vadå kul hade vi ju! :)

Blir att ta tag i plugget lite nu, sen är det tvättning hela kvällen lång...




Hoppas även att det blir så, det skulle bi så jäkla bra! :D






Ha en fortsatt bra Måndag fina du.




Kommentarer
Postat av: Sara

Förlossnings bloggar? Det vore roligt att veta några men tanke på att jag har själv gott egenom två förlossningar och det är väldigt intressant att läsa om andra när man födde fram ett liv.

Härligt att se att det går bra i skolan för dig.. Om du undrar varför jag går in och läser din blogg är för att jag tycker att du är intressant och min dotter är väldigt fasinerad av dig..

// Sara

2010-01-25 @ 13:27:08
Postat av: Ella

Lite menat att vi pratade om bloggar och ämnet förlossning, så det var en väldigt intressant diskussion. Tackar så mycket för din omtanke! Svar på frågan ifrån förra inlägget om det hade hänt något... så är det nog så att jag inte vill vika ut mitt liv för mycket inom bloggen, älskar att skriva om mitt liv och allt där till men som sagt ibland kan det vara bra att hålla lite saker för sig själv. Men allt blir bra tillslut och jag mår bra:). Dina ord värmer verkligen och jag blir så lycklig av att du tycker att jag kan förmedla något. Hälsa din dotter att jag är den jag är och älskar att insperera andra människor och att det verkligen är kanonkul att hon tycker att jag är så faschinerande, jag blir verkligen jätteglad.

2010-01-25 @ 14:24:50
URL: http://ellaaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej! Vem är din "sötingen"



Kramar

2010-01-26 @ 00:33:07
Postat av: Sara

Hejsan Ella! Ok, då förstår jag! Kan säga att det är en helt underbara upplevelse! Inget jag kommer ångra, tänk dig att man sätter ett liv till världen..och få se det lilla ansiktet är en otrolig känsla. Förstår om du inte vill lägga ut ditt liv på bloggen. Min dotter vart lite orolig och ville att jag skulle fråga. Eftersom hon ser upp till dig. Har inte kunnat svara tidigare eftersom min lilla ängel har fått åka in till sjukhuset! Hoppas allt är bra med dig och hoppas att du får ett lycklig slut med allt det innebär! // Sara

2010-02-01 @ 22:26:21
Postat av: Ella

Ja bara att du säger de orden nu får mig att känna rysningar i hela kroppen. Jag längtar något så efter den stunden. Så rart av henne, men hoppas att hon förstår. Usch det var inget kul att höra, hoppas inte att det var något allvarligt! Dina ord vämer verkligen, och jag blir så himla glad! Jag mår bra, hoppas även att du och din familj mår bra. Tack än en gång, måste säga att du är riktig vardagshjälte!

2010-02-02 @ 17:58:46
URL: http://ellaaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Det ska du göra. De nio månader är inte så rolig! Mådde illa varje morgon och hade ont i ryggen dom två sista månader. Det är en helt underbara upplevelse. Det är något du ska längta efter. Jag hoppas att hon förstår, hon är 14 år så det borde hon göra. Tyvärr så är det allvarligt, men det ska nog gå bra. Sjukdomen har hon haft sen ett års ålder. Tyvärr så börjar det gå ner för. Det är skönt att höra att mina ord värmer, för dina ord värmer också!! Tack det tar jag till mig, behöver det just nu // Sara

2010-02-02 @ 18:30:54
Postat av: Ella

Kan jag tänka mig, men den smärtan klarar man väl av med tanke på att det uppstår något otroligt vackert sen. Ok det var inte alls kul att höra, hoppas att din ängel kryar på sig och att allt går bra till. Tack så mycket åter igen. Det borde finnas flera vardagshjältar, vi borde ta hand om våra medmänniskor och ge dem lycka. Alla är värda att vara lyckliga!

2010-02-03 @ 09:43:03
URL: http://ellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0