Tänk att det finns så härliga människor!

Jäklar vilka underbara och genomgoda brudar det finns i klassen! :)


Vi har redan planerat att vi ska ut och äta tillsammans och bara ha det riktigt trevligt... detta kan ju inte bli bättre!

Dessa brudar jag pratar om är ett solklart tecken på att det finns härliga människor som bara gör än så otroligt glad! :)

Kände bara att jag behövde få det sagt, ibland kan det faktiskt också vara bra att säga vad man tycker än att bara tycka det. Speciellt när det är något positivt, som då i detta fall :)





A Big Smile Make Your Day




Kommentarer
Postat av: Malin

Jag känner likadant ...underbara, roliga, trevliga klasskamrater. Jag sa till Arijela att det känns som att vi kännt varandra så länge o inte bara i 2 veckor ;-)

2010-01-27 @ 19:47:14
Postat av: Ella

ja men visst känns det som så! :)... Sådana människor som man har haft i hela sitt liv, och nu har vi funnit varandra på riktigt :D

2010-01-27 @ 21:27:09
URL: http://ellaaa.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej gummman! Jag håller med dig, vi har så himla roligt:-) Ja, så pass roligt faktiskt att jag nästan bestämt mig för att inte fortsätta vaileringen! Hellre har jag riktigt roligt i 1,5 år!

Ses sen gumman! Puss å kram!

2010-01-28 @ 07:03:52
Postat av: Ella

Så himla rar du är! :) det var riktigt gulligt sagt! Vill mer än gärna ha kvar dig i klassen gumman :). Puss och kram

2010-01-28 @ 16:01:00
URL: http://ellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0