Utan pengar är man fattig, utan vänner är man förlorad!

vet inte vad jag skulle göra om inte mina fina vänner fanns vid min sida!



Det är ni som förgyller mina dagar

Det är ni som hjälper mitt hjärta att bli helt när allt annat faller samman

Det är ni som ger mig den extra kraften till att lyckas!

Med er vid min sida klarar och vågar jag allt jag någonsin önskat


Ett stort tack till er som sätter alla bitarna på plats i mitt hjärta





Ta vara på de nya möjligheterna för de kan vara mycket bättre än du trodde

Kommentarer
Postat av: Mysan

Tack för att du är du <3

2010-01-04 @ 22:25:20
URL: http://yssan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack för att du är så himla underbar! Du är en av de tusen som förändrat mitt liv till något bra och gör mig starkare som person för varje dag som går!

Älskar dig!<3

2010-01-04 @ 23:34:55
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Danne

d e lugnt, jag ska inte ta betalt för att va din vän, även fast jag borde ;)

2010-01-05 @ 03:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0