We can dance all night...

Igår blev det tjejkväll hemma hos mig, vi började dricka lite och lyssna på musik sen var det igång för full rulle!

Kvällen slutade med att vi gick ut, hade inte alls tänkt att det skulle bli så men ibland är det riktigt roligt när det händer sådär spontant bara :)

Vi gick till Palace, när vi kom dit var det inte alls mycket folk men när klockan gick desto mer folk blev det. Det var jag, Becca, Tina och My som drog dit Corre och Erica drog till Hugo istället. Vi hade det jäkligt kul måste jag säga, tror det var längesen sen jag skrattade så mycket, nu kan vi verkligen snacka om att det har bildats magrutor på hög nivå!

Schlagergolvet var ju det som uppskattades mest, vi sjöng som aldrig förr och rösten fick verkligen stryk men som sagt kul hade vi.

Jag och Tina träffade ett par äldre damer på palace och jag som är så pratglad var tvungen att gå fram och prata med dem. :). Det var en dam hon var så himla fräck och snygg så sade till henne att jag tyckte det var kul att hon vågade vara den hon är och att vara hel grym. Hon hade även med sig sin svärmor hon var i 80 års åldern och var väldigt vacker och sådär gullig och rar. Vi dansade och sjöng lite med dem sen när de gick kramade vi om dem massa. Det finns trevliga människor också, fast att man kanske inte märker dem allt för ofta, sen handlar mycket om hur man själv bemöter andra.

Kvällen var minsann lyckad i allra högsta grad! Idag känner man att fötterna är svullna och det värker lite, hade som sagt högklackat! då kanske man får skylla sig själv... Rösten har svikit än lite, så den är sådär grummlig och seg. Men det är som man förtjänar det, ett tecken på att kvällen var allt mer än lyckad! Tack mina fina gummsor för att ni är otroliga, och för att tillsammans har vi så jäkla kul! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0