Ai shiteru ♥


Tänkte sova snart eftersom jag ska upp och jobba imorgon :).

Men innan det ville jag bara skriva hur himla lycklig jag är just nu...Allt jag behövde var att känna mig älskad och när man minst anar det så fanns han bara där.

Just nu ligger han bredvid mig i sängen och halv sover, när jag tittar på honom kan jag inte sluta le...är så lycklig över att jag får vara den som får kyssa hans läppar, hålla om honom och vara betydelsefull i hans liv.


Jag älskar min Christofer






 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Om du visste hur glad jag blir av att du känner sån lycka. Äntligen har du funnit en som vågar visa öppenhet och framför allt ärlighet. Det och så mycket mer förtjänar du verkligen min älskade vän!

Ni får varandra att må bra och ni har roligt ihop.

Har inte sagt något men era blickar ni ger varandra har sagt mig allt och jag är bara så glad för er bådas skull! :)<3

2010-07-18 @ 01:49:54
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Ella

Tack för dina värmande ord min vän :). Jag är så himla lycklig med Christofer och jag känner mig trygg i hans närvaro. Som du säger vi har kul och vågar vara oss själva, vilket är viktigt :). Tack igen för dina ord, jag tar till mig dem och gömmer dem i mitt hjärta. Jag kan med handen på hjärtat säga att jag har verkligen det bästa. <3 Hoppas innerligt att du en dag finner kärleken, att han ser dig och älskar dig för den du är. Du är en människa som är värd att bli älskad och du har en vacker själ och ett varmt hjärta <3. Jag älskar dig mitt Gullefjun <3

2010-07-18 @ 22:38:54
URL: http://ellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0