Härlig vecka!

Då är snart denna vecka slut, det vill säga min semester också...men jag är inte bitter!


Måndagen bestod av att jag träffade min vän Sanna, det var riktigt trevligt. Sen bestod kvällen av att mysa med min käresta :).

Tisdagen stod det tvätt på schemat och städning, alltid lika kul.

Onsdagen träffade jag min vän Madde, vi gick på stan och sen gick vi till Halvars och käka glass. Satte oss på gräset och njöt av glassen och det härliga vädret. :)

När Madde tog bussen hem gick jag på stan lite till och hittade ett par skor som var " kär vid första ögonkastet".


Senare på kvällen åkte älsklingen och jag och spelade minigolf jag fick 3 stycken 1or men inte vann jag för det.

 sen mötte vi upp min mor och far och åt mat med dem. Kvällen slutade underbart, sov hos min älskling.


Torsdag var en alldeles underbar dag, träffade min kära vän Ida som jag inte träffat på ett jätte bra tag. Det kändes så himla härligt att få krama om henne igen och bara få vara. Glad att jag har en sådan vän som henne! ♥
 
Vi åt mat på maxi och fikade även också, det var riktigt treligt. :)

På kvällen gick jag till min älskling, vi gick då till Halvars för att möta upp Sanna och Mats :). Sussa sen hos hjärtat ♥

Fredagen gick jag upp tidigt för att möta upp sanna vid skallertorget, vi gick till Komvux och tog bussen hem till henne. Såg på film- pirates of the caribbean, inte sett dem innan och ska med handen på hjärtat erkänna att det är bra filmer! Hade sett lite av en av filmerna och bestämt mig för att de inte är bra men tänk så fel man kan ha. Såg första filmen igår med älsklingen och sen andra idag med vännen Sanna.

När vi satt klart på filmen våldgästade vi Danne med fika, så blev att ha picknick i trädgården. Senare kom älsklingen dit också, spelade yatzy och åkte och badade i grönsjönäs. Blev även svulla mat efter och se på 3e filmen av pirates of the caribbean hemma hos Danne, och än en gång den var inte dålig!. Åkte ifrån Danne efter 12 och sov sen hos älsklingen.

Lördagen, vaknade i min älsklings famn. Skjussade hem mig så jag kunde fixa min iordning, åkte ut till hans kära mor och far. Tänkt att vi skulle bada i deras pool när vi kom dit, men smart som man är så glömde jag bikinin riktigt illa!. Satt på kanten och plaskade med fötterna så det var härligt det också:). Efter badet så fikade vi, det blev vinettaglass. Sen senare på kvällen så blev det grillat, riktigt underbart. Satt och pratade och hade det trevligt åkte ifrån hans mor och far vid halv 12 ungefär.
Här kommer en bild som jag tog på min älskling och hans far, han har sina tokigheter. :D


När vi kom hem till älsklingen drack vi lite och hade det kanon mysigt :)♥

Söndagen(idag), Kom min mor och far och hämtade mig hos älsklingen, åkte och köppte fikabröd. De hade även med sig min lilla bebis, har saknat Mysak massa!. Nu ligger han bredvid mig i soffan och spinner och är så mysig så:). Nu blir det snart att sova tror jag, är väldigt trött och imorgon börjar allvaret.

Hoppas ni haft en bra vecka :)

Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0