Mer än en lyckad kväll!


Våran skånetjej Jessica kom till Norrköping i fredagskväll och åkte hem igår, och kan verkligen säga att det är så sjukt tomt utan henne! Längtar tills vi ses igen :). ♥

Tänkte jag skulle skriva om lördagen som mer än allt blev en lyckad kväll! Det började med förfest hos älsk för att sen vandra vidare till Hugo. Vi var runt 10 pers på förfesten och vi hade det verkligen kanon trevligt :). Trevliga människor och massa glädje kan ju inte bli mer än lyckat.

När vi skulle gå hem regna det som bara den, så illa...jag hade även fått blåsor tack vare mina älskade nya skor, så det var så värt det!. Som man brukar säga ett tecken på att man haft kul och då kan fötterna allt få värka lite. Gick hem barfota i regnet, det gick ju det också.
Sov hos min älskling, mys

bjuder på lite bilder, en bild säger ju mer än 1000 ord

   
Min älskade pojkvän ♥      Corre och Erica             Danne, jag, Emil

      
jag och Madde            Jag och underbara jessika ♥   Erica, My, Madde

     
Madde, Mats , Danne       Mats, jag, jessika          Corre, jag


som sagt bilderna säger allt. :)


Hoppas även ni hade en underbar helg. Nu är även min ledighet slut...vart ledig i 4 dagar och det har vart uppskattat. Ikväll blir det Bio med min älskling, 2 månader idag och jag är lyckligt lottad ! ♥


Ta hand om varandra. 

"Att handla är att förvandla drömmar till verklighet."




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Hej !! Nu har jag äntligen hittat till din lilla mysiga blogg=) kika gärna in på min nya blogg om du vill=) Kram Johanna

2010-07-27 @ 15:11:00
URL: http://johannasnaglar.blogg.se/
Postat av: Ella

Så härligt att höra :), ja jag kikar gärna in på din blogg :). Den blir att följa så att säga :) kram

2010-07-27 @ 16:41:35
URL: http://ellaaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Så underbart det är att se dig lycklig igen! Helt magisk.! Du har varit lycklig i två månader nu, hoppas att det håller i sig, för vi vill bara ditt bästa.



Här frodas familjen, snart är det inte långt kvar. Varit på ultraljud och sett lilla bebisen, längtar något så otroligt mycket. Och jag blir ännu mer lyckligare när jag ser att allt är bra med dig igen! Vi har även flytta under denna tid, trodde jag skulle svimma flera gånger. Inte bra att vara gravid och flytta samtidigt. Så äntligen har jag fått mitt dröm hus! Nu finns det bara lycka runt om mig! :)

grattis till två månader med din underbara Älskling. Hoppas din kväll och bio var bra.



många kramar sara med familen

2010-07-28 @ 12:11:20
Postat av: Ella



Hejsan sara! det var längesen man hörde något ifrån dig, har saknat att haft mina konversationer med dig. Trodde det hade hänt dig/ din familj något..



Jag blir verkligen rörd och varm inombord när du skriver att du är så lycklig för min skull :). jag blir även väldigt glad när jag hör att allt är väl med er och erat kära väntade barn.



Härligt att höra att ni flyttat till ditt drömhus, vilken lycka du måste ha omkring dig nu :). Åter tack igen för dina ord, och bion var underbar, jag är så himla lycklig och det sprudlar massor av kärlek i luften.



Tänk att det känns som om jag känner dig eftersom vi pratat så mycket...även fast att du inte vet om det så har du fått mig på fötter igen. Jag önskar verkligen att man fick träffa dig och din familj för ni verkar vara alldeles underbara!.



Ta hand om er. Kramar

2010-07-30 @ 16:15:29
URL: http://ellaaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejsan Ella!



Nej det har inte hänt min lilla familj nått, vi har haft en hel del att göra med flytten och massa andra saker. Nu har jag kommit till rätt igen och försöker bygga upp vardagen i nytt hem, ny stad och nytt område! Jag hoppas verkligen att du tar till dig det jag skriver, för jag menar det.



För eftersom jag har följt din blogg och nu får reda på att du har hittat tillbaka till dig själv och du har en ny kärlek som tillger dig massor av kärlek är något så underbart att jag sprudlar av kärlek och lycka inom mig.



Jag tro nog inte att det är JAG som har fått dig på fötter igen, eftersom jag har sett att du har människor runt om dig som vill det bästa och helt underbara vänner! Jag tro nog att det är den kärlek som du har blivit omsvirrad av som har gjort att du har tagit dig framåt och börjat se en klarhet i det hela som har hänt. Du har ju även haft vänner och nära runt om dig som har gjort sitt bästa, för att finnas hos dig!



Och nu när du har en ny kärlek vid din sida hoppas jag att du glömmer bort det som har hänt och satsar på framtiden tillsammans med honom. För du ska inte sitta och lägga ner energi på något så elakt och dumt som den personen gjorde dig!



Jag önskar också att jag fick träffa dig och din nya kärlek. För han verkar vara en helt underbara människa som vill ditt bästa! och ger dig kärlek framförallt! Om ni har vägarna förbi så kan ni stanna till vid Malmö och hoppa in på en liten fika!



Många kramar Sara med familj!

2010-08-02 @ 12:32:36
Postat av: Ella

Ja jag tar verkligen till mig det du skriver eftersom det känns så äkta det du skriver, Tack!



Jag är evigt tacksam över de nära och kära som funnits där för mig och vet inte riktigt hur jag ska kunna visa min uppskattning. Men hamnar det i situationer där det är jobbigt skall jag visa dem att de är älskade och att jag finns för dem. Det betyder så otroligt mycket att bara visa att man faktiskt finns där i alla lägen oavsett vad.



Angånde att glömma bort så har jag gjort det, jag har även blivit starkare som individ. Nu blickar jag bara framåt och glädjs varje dag när jag vaknar på morgonen av att christofer finns där, det är riktig lycka!. Man ska ta vara på varje stund man har tillsammans och uppskatta de tillfällen. Jag är verkligen lycklig över att han finns i mitt liv men som sagt man får aldrig ta något förgivet!



Om jag ska vara ärlig skulle det vara underbart att få träffa dig och din familj. Det är underligt att man känner att man vill träffa någon fast att man inte känner varandra. Jag tror på att vi skulle få en trevlig pratstund :). Så ditt alternativ om malmö låter riktigt trevligt må jag säga. Frågan är bara hur och när eftersom här vill man ju inte skriva allt...men det löser vi hoppas jag.



kramar :)

2010-08-04 @ 16:29:22
URL: http://ellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0