Turkiet 2010 ♥ Alanya


Jag har haft det så himla underbart...



Det började på söndagen, då umgicks jag med min älskling efter jobbet :). Jag hade gjort fint till han och mig eftersom vi firade 1 månad tillsammans, lite romantik är aldrig fel. Han var även rar och skjussade mig till Erica på kvällen, vi åt mat där och sen var dags för att säga hej då. Inte trodde jag att det skulle vara så jobbigt, men det var det...

jag och Erica hade tänkt sova innan vi skulle åka, men icke det blev inget sova av...eller jag somna till i 15 minuter och sen sov jag hela bilresan till Stockholm. Ericas far var rar och ställde upp och skjussade oss och sen skulle min far hämta oss :).

Väl framme och vi satt på planet, kändes det ännu mera underbart. När vi gick av planet möttes vi av 38 grader värme så underbart så! :). Jag och Erica träffade 2 tjejer ifrån Stockholm som skulle bo på samma hotell som oss så på kvällen bestämde vi oss för att gå ut och äta tillsammans, gott men himla dyrt!.

Det har vart en vecka med massa minnen:

the doors, billigare än ULLARED, nästan gratis
Vackra stränder, turkosblåttvatten, massa sol
Båtturer över Medelhavet, Delfinshow
Goda drinkar, god mat
Massa skratt men även tårar
Shopping, äppelte och Hamam
  
  





 Våra fina tösor ifrån skåne som jag och Erica umgick med varje dag, åt god mat och drack gott tillsammans:). Vi är väldigt glada att vi träffade dem, det är inte ofta som människor klickar så bra men i vårat fall så var det bara så!. Vi kom så bra överens, så lika med ändå så olika ♥. Vi ska ses nu i sommar och inte tappa kontakten har vi bestämt! Alanya hade inte vart så himla bra utan er...


Ska även skriva att jag är glad att jag och Erica kom iväg, både hon och jag behövde det. Alanya blir ett minne för oss, jag älskar dig min vän ♥






Måste även säga att jag blev väldans glad när jag fick se min älskling igen efter att inte ha setts på en vecka, kändes som en evighet!. Vi båda hade saknat varandra massor och längtat efter varadras närvaro, så det var himla mys att få vara i hans famn igen och kyssa hans mjuka läppar. ♥

Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0