Underbara fredag!


Sitter just nu i min lägenhet och dricker ett glas vin och äter choklad :), det kan man kalla riktig fredagsmys! Min älskling är ej hemma så saknar honom vid min sida. ♥

Kom just hem ifrån att ha vart i Linkan hos min nära vän Ida, var så himla underbart att ses igen... så som jag har saknat henne. Tyvärr finns det inte alltid tid därför får man uppskatta den tiden man verkligen får med varandra och ta tillvara på varje tillfälle och värdesätta allt! ♥




♥ Du är älskad för den du är! ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja de ska bli alldelles underbart=) hade ni det bra i turkiet? Har hört att de kommer komma en kräftskiva snart=)

2010-07-31 @ 15:53:03
URL: http://johannasnaglar.blogg.se/
Postat av: Ella

Så härligt att höra :). Jo vi hade det kanon verkligen :), även fast att de var jobbiga ibland så fanns det riktigt trevliga människor där :). Det var god mat tyckte jag allt, men inte så billigt som vi hade hoppats på men är man på semester så är man! :). Vi prutade som bara den och det gick gallant måste jag säga! :D. Hoppas ni får det härligt :)

2010-07-31 @ 23:40:12
URL: http://ellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0