Underbart :)


Igår var en alldeles underbar dag :), var ledig och inte nog med det jag umgicks med min underbaring också ♥


Efter att vi hade vaknat åkte vi ut till älsklingens föräldrar, där blev det till att sola och bada. Jag lyckades även somna i solen, underbart!. När vi solat klart fikade vi:). Sen senare på kvällen blev det grillat hemma hos dem. :)

En kanon dag verkligen med trevligt sällskap :)



Idag står det jobb på schemat, himlans tur att man älskar sitt jobb! :). Sen jobbar jag bara imorgon sen blir det mini semester för min del, ledig i 4 hela dagar:). Skånetjejen jessika som vi träffade i Turkiet kommer på fredag till norrköping ska bli så himla skoj! :).

Jag är så lycklig!



Jag älskar dig min fina ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0