Alldeles varm i hjärtat


Nu har min underbara åkt hem precis, så sitter nu i soffan och saknar honom redan!. Som jag har skrivit som rubrik så gör Christofer mig alldeles varm i hjärtat ♥. Jag är helt förälskad!


Det är de små sakerna som skapar betydelse, som att somna bredvid dig och vakna upp lycklig vid din sida.
Att se dig le och sakta böja dig emot mig och kyssa mina läppar. Att få hålla din hand och visa alla andra hur otroligt glad du gör mig. De stunder då vi förgyller orden med " Du är alldeles underbar".
Med dig är allt bara så naturligt och det känns bara mer än rätt. ♥


Jag är otroligt glad över att du och jag fann varandra.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du vara såå kär i honom(din nya kille) när du har varit sååå himla kär att du har varit såå säker på att den andra killen var mannen i ditt liv, att han var din soulmate!! Hur kan du pendla såå fort?

2010-06-20 @ 13:39:23
Postat av: Ella

Jag ska vara ärlig. Eftersom du är anonym och inte verkar stå för vem du är så borde jag inte säga något alls... men jag är inte den som är den. Jag kan vara ärlig och säga att jag trodde att killen jag skrivit om tidigare i bloggen var mannen i mitt liv! jag kände att allt var så rätt. Men nu i efterhand när jag blivit sviken, sårad och lurad så vill jag inte på något sett ha en sådan människa i mitt liv. Jag anser inte att människa ska bli behandlat på det sett som jag blev...



Jag kände att jag ville vara själv ett tag efter allt som hänt. Men just i den stunden fanns christofer bara där, han fick mig att hitta tillbaka till mitt gamla jag och han fick mig att le till vardagen igen. Han var det bästa som kunde hända mig!. Jag är otroligt glad över att jag kommit över den andra killen och gått vidare med mitt liv, jag är säker på att du också hade gjort det om du kände som jag. Jag anser inte att det finns något fel med att jag är lycklig!. Eftersom du inte vet vad jag gått egenom och allt så vore jag tacksam om du kunde hålla dina kommentarer för dig själv... för ord kan såra.



mvh/ ella

2010-06-20 @ 19:01:37
URL: http://ellaaa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Självklart att ord sårar.. Tycker bara det är konstigt att du kunde komma över honom så fort efter allt du har skrivit här på din blogg!!



Men jag önskar all din lycka i fortsättningen..

2010-07-17 @ 16:50:25
Postat av: Ella

Ok, jo jag har skrvit mycket i bloggen och det står jag för. Men jag ansåg att jag inte ville slösa mer tid på att bli sårad och bli behandlad som skit. Ibland är saker lättare att komma över än vad man tror iallfall om man hittar någon som visar än vad kärlek är...och en som ser än på det sätt som man vill bli sedd på. Jag står som sagt för att jag skrivit allt men nu har jag gått vidare med mitt liv och jag känner mig hel igen. Är glad över att jag fann styrkan att gå vidare.



Tack jag hoppas också på lycka.

2010-07-18 @ 01:01:40
URL: http://ellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0