En helt fantastisk kväll! ♥


Igår var det en dag med massa händelser, Vi tjegänget firade våran älskade vän Sanna. Det började med att vi fixade iording allt hemma hos mig tills hon kom. När hon väl kom så kom hon in till en längenhet där det var dukat på ett speciellt sätt bara för henne!. Man kunde se i hennes ögon att våran överrasskning verkligen uppskattades :).

 
Rosa- bara för Sannas skull ♥

Till mat blev det fläskfilé i chilisås med potatisgratäng och sallad till


Den goda efterätten bestod av chokladmousse med daim toppat med jordgubbar


  
We are the best! ♥

När vi kände oss mätta och belåtna bar det vidare till stan, än tog inte kvällen slut. Nu var det bio på schemat :), och inte vilken som helst utan Sex and the City 2. Måste verkligen säga att filmen var kanonbra, älskar 1an men 2an avgudar jag :).


Tack alla för en otroligt trevlig kväll, det är så underbart när vi alla sex kan få in tid till att ses... Det är inte jätte ofta men när vi verkligen ses tar vi vara på tiden och uppskattar/ värdesätter den...Tiden med er mina vänner är dyrbar ♥

Kvällen kunde inte ha slutat på ett bättre sätt, åkte hem till min kära pojkvän och myste och somna i hans famn ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag älskar dig och tjejerna<3

2010-06-20 @ 21:32:08
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0