Få ord, stor betydelse!


Om jag inte hade haft er i mitt liv, hade jag inte vart den jag är idag.


Jag uppskattar eran närvaro och eran enorma trygghet som ni ger mig varje stund.
Att kunna få visa er som mina fjärilar, så vackra och sällsynta som bara ni kan vara.
Jag fångade just de vackraste man kan finna, de mest färgstarka färger och strålande utstrålningen.
Jag lämnar er aldrig åter...ni får mig att känna mig betydelsefull och speciell i alla sitationer.
Ni har lärt mig att njuta av livet och ta vara på varje tillfälle...

I mitt hjärta har ni satt era spår...jag tar ett djupt andetag och sluter mina grön, ler i min tanke av att jag har så fantastiskt vackra människor som ni i mitt liv...öppnar mina gröna och inser att verkligheten just fann glädjen.

Tack för att ni är så underbara som bara ni kan vara, för att ni är den ni är!

Massovis av kärlek ♥

Det som kommer från hjärtat, går till hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Sanna

<3<3

2010-06-23 @ 12:03:45
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0