Jag är stolt över att vara eran dotter!


Jag är så lyckans glad över att få ha er som mina föräldrar!


Det finns stunder i livet då man varken vet in eller ut, då har ni funnits där för mig som svar på alla mina frågor.
Ni har stöttat mig och givit mig eran axel de tillfällen då tårarna fann sin mening
Ni har givit mig lycka och skratt de tillfällen då livet har vart allt mer än underbart
Vi har varit sura och tvära men alltid har vi funnit varandra igen, på ett sådant sätt som bara vi kan.

Jag vet inte alls på vilket sätt jag kan visa min uppskattning för er, för det finns inget så stort och mäktigt som ni har gjort för mig. Jag är stolt över att ha sådana föräldrar som ni är.

Ni gjorde något väldigt vackert- ni gav mig ett liv

Jag älskar er av hela mitt hjärta och vad som än händer så finns ni alltid där ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0