Längtar...



Hur kan jag längta så mycket när jag aldrig vart där?!


Det är bara 4 dagar kvar tills jag och min kära vän Erica åker till Turkiet, det ska verkligen bli helt underbart. När jag och Erica beställde resan så var det 3 månader tills vi skulle åka och nu bara 4 dagar, tänk vad tiden går fort!

sola, bada, dricka goda drinkar och bara vara det är så det ska vara!

Kommer sakna min underbaring ♥ men som sagt viktigt att kunna sakna varandra också! Desto ännu mera mysigt blir det när jag kommer hem igen och får pussa massa på honom.





Ta hand om varandra.



Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt för dig.. :D önskar att man oxå kunde åka!

2010-06-23 @ 23:11:46
Postat av: Wilhelmmonika

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-01-31 @ 07:45:05
URL: http://wilhelmmonika.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0